Jump to content

Rainq

Administrator
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rainq last won the day on March 6

Rainq had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

1 Follower

About Rainq

  • Rank
    ZE.HelpCS.RO

Personal Information

  • Steam
    No
75 profile views
  1. Rainq

    [Prezentare] eLk

    Numai e nici cs 1.6 cum era in 2009 asa ca e normal sa fie activitatea asta in plus webhostul nu permite topicuri largi ca altfel se posta altfel.
  2. Descriere: Un item pentru human. Descarcare: LINK RESURSE! Nume: [ZP] Extra Item: M4a1 Rifles Versiune: - Link oficial: click Instalare: 1. Fisierul zp_extra_rifle_m4a1.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting 2. Fisierul zp_extra_rifle_m4a1.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins 3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins-zplague.ini si adaugati la urma: zp_extra_rifle_m4a1.amxx 4. Alti pasi necesari.... Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg): zp_hk416ex_dmg 2.0 (damage) zp_hk416ex_recoil 0.2 (recoil) zp_hk416ex_clip 70 (gloantele) zp_hk416ex_spd 0.6 (viteza) zp_hk416ex_ammo 250 (cate incarcatoare) Imagini:
  3. Nu au reclama asa ca le puteti avea pe orice site/forum. Semnaturi Gif: Avatare Gif: Chiar daca sunt de pe alte site-uri aceste gif-uri au fost puse manual de catre mine aici fiecare link copiat in parte sper sa va placa.
  4. Dupa cum vedeti o sa va explic ceva face set_task. set_task este o comanda ce activeaza un public dupa un anumit timp. set_task(timp,"public",id = 0,"",0,flags= "?",repeta = 0) Deci vom avea asa: timp = timpul care trebuie setat. ex. 10.0 ( 10 sec) ATentie!! Este extrem de important sa puneti .0 public = puneti numele aceli public ce vreti sa actionati id = 0 = aici puneti 0 de obicei sau id etc...ex2 uitati-va mai jos.. "" = aici sunt parametri nu aveti treaba flags= "?" = aiic sunt flagurile care trebuie puse. adik: a = repeta operatia la un nr de timp. b = repeta operatia la infinit c = face o operati dupa de timpul ramas pe harta d = face o operatie inainte de timpul ramas pe harta. repeta = 0 = aici folositi litera "a" si puneti de cate ori vrei sa se repete ex. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Show Mesaje" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "FireW@ll" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(30.0,"show_mesaje",0,"",0,"b",0) } public show_mesaje(id){ client_print(0,print_chat,"Bine ati venit pe server") } Dupa 30 de sec va afisa "Bine ati venit pe server" la toti pe server. Am pus b pentru a afisa pe infinit. Hint: in loc de set_task(30.0,"show_mesaje",0,"",0,"b",0) puteti sa faci si cu _. adik set_task(30.0,"show_mesaje",_,_,_,"b",0) asa nu mai aveti treaba cu alea. ex2: #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "FireW@ll" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_concmd("amx_slay","slay",ADMIN_SLAY,"<nume>") } public slay(id,level,cid){ if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[32] read_argv(1,arg,31) new player = cmd_target(id,arg,5) if(!player) return PLUGIN_HANDLED; set_task(3.0,"slay_player",player) return PLUGIN_CONTINUE; } public slay_player(player){ user_silentkill(player) return PLUGIN_HANDLED; } Noroc la facut pluginuri
  5. Dupa cum stiti hud-urile sunt foarte folosite. Ele sunt foarte simple de facut. Ca sa nu aveti probleme cu ele luati amxx studio si alegeti de sus Generators -> Hud messaje Generator si alegi acolo pozitia culoare etc dupa aia dati OK. Sa va explic cum functioneaza un hud. set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 ) show_hudmessage(id, "") set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 ) - reprezinta setarile, adik pozitia , culoarea si timpul de afisare. show_hudmessage(id, "") - aici va fi afisat mesajul vostru. Puteti pune mai multe de astea pentru mai multe hud-uri. unde este cu rosu ester culoare. 255 0 0 - este culoare rosie cea max este alba adik 255 255 255. - unde este rosu este gen x,y pozitia lui. - reprezinta efectele hud-ului: 0 = fade in/fade out 1 = flickery credits 2 = write out (training room) ex. - Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 reprezinta setarile care se fac afisarea efectului. Mai multe detali intrati aici: [Hidden Content] Note: show_hudmessage(id, "") Daca folositi asa cu id atunci nu va afisat la toti jucatori puneti 0 in loc de id ex. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Mesaj" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "FireW@ll" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(30.0,"mesaj",0,_,_,_,0) } public mesaj(){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.33, 0.27, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "Afisare mesaj") } Dupa 30 de sec va fi afisat un mesaj hud. Have Fun :P
  6. Licentierea pluginurilor Au existat cateva persoane care au dorit sa creeze pluginuri care sa ruleze doar pe anumite ip-uri.Am avut si eu nevoie de asta si acum o dau mai departe.Gasisem ceva in legatura cu subiectul asta pe un forum dar nu mergea.Asa ca mi-am facut ceva timp si in cateva ore m-am prins. Autor: KronoS # GG Credite: Sylwester (detectarea ip-ului extern) Licentierea unui DNS Licentierea unui DNS presupune ca serverul pe care ruleaza pluginul sa contina in nume adresa setata de noi.Aveti aici codul complet: DNS-ul se modifica de aici: Licentierea unui singur IP Folosirea acestei metode necesita activarea modulului sockets din fisierul modules.ini Pentru a licentia un plugin, o sa aveti nevoie sa includeti biblioteca sockets. Imediat dupa #include < amxmodx > adaugati #include < sockets > In partea declarativa, dupa includerea bibliotecilor, adaugati: #define IP_SERVER_LICENTIAT "79.116.43.34" O sa trebuiasca sa declarati niste variabile si constante (dupa ce ati definit ip-ul licentiat) new g_ServerIP[ 16 ], g_Socket; new const licenseMsg[ 2 ][ ] = { "IP-ul serverului este licentiat!Pluginul ruleaza!", "IP-ul serverului nu este licentiat iar pluginul nu poate rula pe acesta!" } In public plugin_init( ) adaugati Get_ServerIP( ); Ultimul pas il reprezinta adaugarea urmatorului cod oriunde in sursa (preferabil dupa public plugin_init) Exemplu de plugin: Licentierea unei clase de IP Folosirea acestei metode necesita activarea modulului sockets din fisierul modules.ini Pentru a licentia un plugin, o sa aveti nevoie sa includeti biblioteca sockets. Imediat dupa #include < amxmodx > adaugati #include < sockets > In partea declarativa, dupa includerea bibliotecilor, adaugati: #define CLASA_SERVER_LICENTIAT "79.116." Clasa este de forma XXX.XXX. O sa trebuiasca sa declarati niste variabile si constante (dupa ce ati definit clasa licentiata) new g_ServerIP[ 16 ], g_Socket; new const licenseMsg[ 2 ][ ] = { "Clasa de IP a serverului este licentiata!Pluginul ruleaza!", "Clasa de IP a serverului nu este licentiata iar pluginul nu poate rula pe acesta!" } In public plugin_init( ) adaugati Get_ServerIP( ); Ultimul pas il reprezinta adaugarea urmatorului cod oriunde in sursa (preferabil dupa public plugin_init)
  7. If-urile sunt niste comenzii care arata daca acel if = daca executa o comanda pe un jucator sau face altceva. Comenziile de tip if sunt diferite pentru toate modulele. Uitati un exemplu de script in care trebuie sa verificati daca userul este in viata. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_concmd("amx_ss","ss",ADMIN_KICK,"- <nume> snapshot a player") } public ss(id){ if(is_user_alive(id)) client_cmd(id,"snapshot") else client_print(id, print_console,"Nu e in viata acel user") } mai sunt si multe cu is_user ex. is_user_admin, is_user_connect si altele Daca userul nui in viata o sa va zica "Nu e in viata acel user", daca e in viata va face snapshot la jucator. Sper ca ati inteles ceva. :P
  8. Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server. Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare." Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc! Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate: rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500) cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5) cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...]) cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20) cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6) cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30) cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10) ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500) ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200) sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100) O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata. Puteti gasi si mai multe informatii amanuntite despre alte cazuri defavorabile care ar provoca aceasta eroare de joc pe site-ul oficial de informatii ajutatoare referente Steam: RO | EN
  9. Nume: Anti Host Error Autor: Dan Versiune: 1.0 » Download: Get Plugin | Get Source (anti_hosterror.sma - 13.7KB) NEW LINK: [Hidden Content] Despre: Asemanator cu AMXX Booster, acest plugin va ajuta efectiv in indepartarea oricarui caz ce provoaca erori majore de deconectare neintentionata a tuturor jucatorilor de pe server, unul dintre ele fiind SVC_BAD. Lista tuturor erorilor cunoscute si care sunt posibile de a fi inlaturate este chiar anterior. Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad Host_Error: CL_ParseServerMessage: Bad server message Host_Error: UserMsg: Not Present on Client [...] Host_Error: DispatchUserMsg: Illegal User Msg [...] CL_FlushEntityPacket / You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow Ce face mai exact sau care e avantajul? Anti Host Error, prescurtat AHE lucreaza concomitent cu HLDS exact la fiecare sfarsit de runda cand se anunta echipa castigatoare, se executa spre server si client setarile implicite prestabilite de Valve inainte de lansarea serverului dedicat (in timpul developarii), astfel scazand riscul aparitiei acestor erori stresante si de nedescris. Fiind prima versiune creata si lansata, nu voi putea garanta 100% stoparea acestor erori in totalitate! De ce obligatoriu acest plugin? Datorita faptului ca multe persoane intentioneaza sa ajusteze setarile serverului spre unele absurde care spre exemplu limita de viteza (link speed) alocata Internetului nu permite o asemenea performanta, iar din cauza aceasta serverul refuza asemenea reglari personalizate prin niste erori care de multe ori ne dau impresia ca provin din pluginuri, moduri, modele s.a.m.d. Cum se realizeaza acest proces? Pluginul isi face datoria in totalitate de a lucra singur in "background" fara acordul sau solicitarea unor permisiuni de a imbunatati configuratia jocului. Nu sunt expuse mesaje tip HUD , CHAT sau CONSOLE care au rolul de a promova acest plugin intr-un stil strident. Spre intelesul avansatilor, are o sarcina special intuita de a sterge toate entitatile inutile ramase de pe harta sau chiar mesajele, setarile, comenzile, informatiile, datele excesive folosite de catre alte pluginuri pentru a le trimite SERVER -> CLIENT si chiar vice-versa. Retineti insa faptul ca si FLOOD-ul este o metoda alternativa de a provoca, starni erorile aceastea. Este necesar vreo instalare, configurare sau executare a unei comenzi? Cum am explicat si mai sus, este total un plugin solitar. Singur isi face datoria! De asemeni, nu necesita CVAR-uri. Se aplica obisnuit metoda de instalare a unui plugin AMXX: 1. Fisierul anti_hosterror.amxx se copiaza in addons/amxmodx/plugins 2. Se intra in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini pentru a se adauga aceasta linie care face legatura spre numele pluginului: anti_hosterror.amxx Module AMXX necesare: ENGINE & CSTRIKE Program folosit: AMXX STUDIO Idee a crearii AHE provenita dupa pluginul: svc_bad_preventer.amxx
  10. In acest tutorial va voi invata cum sa scapati de eroarea Could not connect to server. Pentru inceput inchideti Counter-Strike in cazul in care il aveti deschis. Pasul 1: Intra in Start -> Run Pasul 2: La Run scrieti REGEDIT Pasul 3: In fereastra care a aparut cauti in stanga HKEY_CURRENT_USER -> Software Pasul 4: La Software va aparea un key numit Valve; il selectezi si il stergi apasand tasta Delete. Pasul 5: Deschideti Counter-Strike (in caz ca va cere CD-Key, scrieti AAAAA-AAAAA-AAAAA-AAAAAA-AAAAAA). Cam atat a fost.
  11. LAN servers are restricted to local clients (class C) si Cd Key Invalid sunt 2 erori care le intalnim foarte des.. Ce ne spun aceste erori? Ca exista o incompatibilitate intre server si client, gen steam > non.steam. Cum scapam de ele? Sunt mai multe cazuri. Le vom parcurge pe toate mai jos: Cazul I. Folosesc Counter-Strike Non.Steam (Piratat) si nu pot juca pe un server de CS. Rezolvare: Instalati mai intai Counter-Strike 1.6 Patch 2.3b si reincercati. - la fel, eroarea continua sa apara Rezolvare: Inseamna ca serverul este STEAM DOAR (nu accepta clienti non.steam). Atunci trebuie sa cumparati STEAM (Link1; Link2) sau sa folositi (daca nu aveti bani sa cumparati) varianta piratata, si anume PacSteam Cazul II. Folosesc STEAM original / Pachetul piratat de STEAM si nu pot juca pe un server de CS. Rezolvare: Motivul ar putea fi acela ca serverul NU accepta Steam, deci folositi varianta Non.Steam Cazul III. Am un server iar jucatorii nu pot intra pe el Rezolvare: Trebuie sa aflati mai intai daca serverul dvs. este Steam sau Non.steam a) Serverul este Steam dar jucatorii tot nu pot intra.. Rezolvare: Depinde de setarile facute de dvs. Intrati in cstrike\server.cfg si cautati linia: sv_lan Daca este sv_lan 0 - vor intra doar jucatorii CU STEAM de pe reteaua din orasul in care locuiti Daca este sv_lan 1 - poate intra ORICE jucator DIN orice colt al lumii care are STEAM (sau puteti restrictiona ca sa intre doar din Romania folosind ACEST plugin pentru AmxModX) - Vreau ca pe server sa poata intra si cei cu Steam si cei cu Non.Steam Rezolvare: Folositi acest PATCH. Fisierele care se afla in aceasta arhiva le puneti acolo unde aveti serverul (ex: in folderul HLSW, NU hlsw\cstrike !!). Si modificati in cstrike\server.cfg dupa preferintele dvs. Cautati linia: sv_lan si modificati astfel: Daca este sv_lan 0 - vor intra doar jucatorii de pe reteaua din orasul in care locuiti (indiferent ca au Steam/Non.Steam) Daca este sv_lan 1 - poate intra ORICE jucator DIN orice colt al lumii, indiferent ca are Steam/Non.Steam (sau puteti restrictiona ca sa intre doar din Romania folosind ACEST plugin pentru AmxModX) b) Serverul este Non.Steam dar unii jucatori nu pot intra.. Rezolvare: Cei care nu pot intra pe serverul dvs. sunt persoanele care folosesc Steam. Ca sa intre si cei cu Steam trebuie sa modificati obligatoriu in cstrike\server.cfg comanda: sv_lan 0 cu sv_lan 1 Punand 1 vor intra automat si cei de pe Internet (sau puteti restrictiona ca sa intre doar din Romania folosind ACEST plugin pentru AmxModX) c) Serverul este Steam/Non.Steam dar unii jucatori nu pot intra... Rezolvare: La fel, verificati ce setari faceti in cstrike\server.cfg la comanda sv_lan Daca mai sunt cazuri pe care nu le-am discutat spuneti-mi si o sa adaug aici..sper sa va fie de folos
  12. 1. AdminMod: /rank, /top10, /top15 Ca sa puteti folosi aceste comenzi pe AdminMod aveti nevoie sa instalati mai intai StatsMe ! Pentru a-l instala daca nu il aveti, folositi ACEST topic. Dupa ce ati instalat, mergeti in cstrike\addons\statsme\statsme.cfg si deschideti-l cu Wordpad. La sm_menupassword modificati r3wt cu o alta parola. Neaparat trebuie modificata parola altfel nu vor merge niste chestii. Ca sa mearga /rank si /top10 trebuie sa deschideti acelasi statsme.cfg iar la sm_storebyauth sa puneti 0 in loc de 1 ! 2. AmxModX: /rank, /top15, /me 1. Intrati in cstrike\addons\amxmodx\configs\plugins.ini si stergeti ; din fata la urmatoarelor doua pluginuri astfel incat sa aveti: statscfg.amxx statsx.amxx * daca doriti ca statisticile sa fie dezinstalate, lasati ; in fata pluginurilor respective * pasii de mai jos nu sunt obligatorii, uitati-va pe ei doar daca aveti probleme cu statisticile ! 2. Intrati in cstrike\addons\amxmodx\configs\stats.ini si uitati-va daca aveti urmatoarele linii (desi normal ar trebui sa fie deja acolo): SayRankStats ;Say /rankstats SayRank ;Say /rank SayTop15 ;Say /top15 3. Intrati in cstrike\amxmodx\configs\amxx.cfg si uitati-va daca aveti Rank Mode setat la 0: // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip csstats_rank 0 4. Pluginul Stats din AmxModX contine mai multe optiuni. Pentru a le activa intrati in joc si scrieti in consola: amx_statscfgmenu Cam atat.. * Pentru resetarea topurilor uitati-va AICI
  13. Vad ca tot mai multi aveti aceasta problema la server-ul dvs si unii utilizatori spun absurditati pentru rezolvarea acesteia si am facut acest micut tutorial pentru rezolvarea ei. Deci,cand vreti sa schimbati o harta,exemplu : amx_map de_dust2, vi se blocheaza serverul si primiti eroarea : "Time Out !" Ei bine,rezolvarea este foarte simpla,totul consta in configurarea corecta a serverului ! Pasi : 1.Porniti serverul 2.Veti avea asa : Click! 2.Selectati categoria Map Cycle si dati click pe Edit... ca in imagine : Click! 3.Alegeti-va hartile dorite care vor putea fi jucate pe server. Selectati harta si apasati pe casuta : -> ATENTIE ! Nu le alegeti pe toate deoarece va va aparea eroarea din nou ! Exemplu bun : - la Map Cycle va va aparea ceva de genu daca ati facut bine : de_dust2,cs_deagle5,... Exemplu mai putin bun : - la Map Cycle va va aparea ceva de genu daca nu ati facut bine : ... * Sper ca ati inteles. GL & HF !
  14. Deci dupa cum stiti unii poate aveti eroare cu HLDS Don't Send Error cand schimbati harta. Rezolvarea este una banala si foarte eficienta: Pentru inceput nu va sfatuiesc sa va reinstalati windowsul sau sa bagati din nou serverul. Primul lucru este sa nu mai schimbati harta din consola (hlds) ci cu adminul din server. Al doilea lucru este sa downloadati acest program: Download here Dupa cum vedeti programul se numeste Atomic Clock Sync. Il instalati , intrati in el dupa care dati update la ceasul de la calculator si gata! Rezolvarea este banala ( ) dar este foarte eficienta . De ce acest program? Pai cand harta se schimba se genereaza un fel de interval pe timp . Ceasul vostru (PC) ne fiind potrivit exact, ajunge sa cauzeze probleme HLDS-ului si urmeaza eroare (POC)
×